۱۳۸۷ مرداد ۱۹, شنبه

نمیدونم چرا برای این همه آدم یا بهتره بگم دوست که از قضا هرکدوم از یه گوشه دنیا با فرهنگی متفاوتند انقدر عجیبه که من یک ماه ونیمه دارم با یه آدمی معاشرت میکنم وهنوز حسی بهش ندارم اکثرا سریع یه فلاش بک میزنند به رابطه قبلی !یکی میگه حتما میترسی ازیک شروع دوباره...یکی میگه دردلت (قلبت)روباید بازکنی که عشق بتونه واردش بشه!یکی میگه بدبین شدی!....یکی میگه حتما همش با آدم قبلیت مقایسه اش میکنی...
خودم میگم خیلی عادیه که زمان میبره که بفهمی یکی رو دوست داری یا حتی اصلا نمیتونی دوستش داشته باشی .خیلی عادیه !مگه تو همون رابطه ای که ازش میگید تازه تواون شوروشوق وحرارت نوجوانی اون همه طول نکشید تا بفهمم دوستش دارم .
ای بابا مدتهاست به جایی رسیدم نه تنها سعی نمیکنم کسی رو قانع کنم حتی نمیخوام که توضیحی بدم.ولی هنوز هم به حرف آدمای دور وورم فکر میکنم میکنم لذتی داره این کار همیشه کلی چیز جالب دستگیرم میشه که شاید مرتبط با اصل موضوع نباشه ولی خیلی جالبه!

هیچ نظری موجود نیست: