۱۳۸۷ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

تغییر کردم امروز که توی قطار نشسته بودم حس کردم از بارآخری که این مسیر رو رفتم با این که زمانی نگذشته چقدر تغییر کردم مثل یه دگردیسی مثل اینکه یه موجود آبزی نقل مکان کنه به خشکی وراحت زندگی کنه !چقدر این روزها خلوت خودمو دوست دارم. عجیب منتظرم! انتظاری بی تعریف بی نام ولی شیرین !آشوبی که این انتظار به دلم میاره دلنشینه !
آدمای دوروبرم رو همون جوری که هستند دوست دارم دیگه مثل گذشته ها از زمین وزمون بدهکار نیستم وکسی نمیتونه به راحتی عصبانیم کنه همه چی آرومه !خیلی جالبه توی این دریای طوفانی ومواج من چطور آرومم ؟بیش از همیشه!دل من بی تحمل بود برای پذیرش این همه کینه وخشم ! چه خوب که دیگه اون سیاهی خشم داره پاک میشه چه خوب !

۱ نظر:

Nene گفت...

dooste khoshgelam khoshhalam ke ehsas behtary mikoni..... kheily barat khoshhalam... say kon hamin joory pish bery sakht nagiresh dorost mishe miboooooosamet